Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Το 2ο σάλι μου ειναι επιτελους ετοιμο................

....μεσα στην ζεστη και στον καυσωνα εγω εβαλα σκοπο να πλεξω ενα ολόμαλλο σάλι.
Παρόλο που η κλωστη κολουσε στα χερια μου απο τον ιδρωτα και ηταν ενα βασανο, δεν του περασε, το τελειωσα.
Ηταν ενα μινι ΠΟΜ που αποφασίσαμε με τις αλλες Ravelers να πλέξουμε και ήθελα πολυ να συμμετάσχω.
Έπλεκα μονο το απόγευμα και μεσα στο αιρκοντίσιον για να μπορέσω να πλεξω χωρις να ιδρώνω αλλά τελικα το κατάφερα!!!!!!
 
 
 
 Εντωμεταξύ ολοι μας εδω μεσα προσπαθούμε να μην σκεφτόμαστε την ζεστη κάνοντας διάφορες δραστηριότητες που μας ευχαριστούν....
η Ειρηνη επεσε με τα μουτρα στην κατασκευη κοσμηματων.............
 
 η Μιλού χαλαρώνει μετα το μπανακι της και ετσι βρεγμένη και δροσερή που ειναι το απολαμβάνει........
 
  
οσο για μενα; εκτος απο το πλεξιμο, που και που κανω και καμιά μαρμελάδα να περνάει η ωρα........
μαρμελάδα με 3 φρούτα (βερίκοκο, μήλο,ροδάκινο) και μέντα.
Κρατηθείτε παιδια θα την βγάλουμε και φετος με την ζεστη, που θα παει.
Πολλά φιλακια!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Προσπάθησα να μπω στο πνεύμα του χειμώνα για να φανταστώ τους συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις και τα κατάφερα!! Μαρία ταιριάζει με όλα!!! Με΄γεια!

Maria Z. είπε...

Το σάλι είναι ΤΕΛΕΙΟ, Μαρία μου!!! Και το νήμα το αναδεικνύει υπέροχα!!! Με γεια και με χαρά!!! Μου αρέσει και το μήλο(η κόρη σου) που έπεσε κάτω από τη μηλιά!!!
Επίσης μου αρέσει που κάναμε σχεδόν τα ίδια αυτή την εβδομάδα(= πλεκτά και μαρμελάδες) μόνο που η δικιά μου είναι ροδάκινο και κεράσια!!!

Ρούλα - Σμαραγδένια είπε...

Ααααα αφού τα καταφερες και μαλιστα πολύ όμορφο να το κανεις το σάλι με αυτήν την ζέστη.. μπράβο σου...αλλα και η μαρμελαδα σου όνειρο φαίνεται..δεν ήξερα ότι βάζουμε στις μαρμελαδες μέντα ..πολύ ενδιαφέρον και μου αρέσει πολύ το άρωμα της μέντας...με την ζέστη λίγο υπομονή ...θα περάσει... φιλιααα...

marina p είπε...

To σάλι σου είναι υπέροχο. και το χρώμα ταιριάζει με τα πάντα. καλοφόρετο.