Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Γυναικεία Μόδα: Οι τάσεις για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2012-2013!

πηγη
Δυναμικά επιστρέφουν τα πλεκτά…
Είτε σε ζακέτα, είτε σε πουλόβερ και φορέματα, τα πλεκτά συνεχίζουν να βρίσκονται μέσα στη μόδα και το φετινό χειμώνα. Ζεστά αλλά και κομψά, τα πλεκτά δίνουν στυλ στις εμφανίσεις των γυναικών και να τις προφυλάσσουν από το κρύο. Αναμένεται να κυκλοφορήσουν σε διάφορα μήκη, χρώματα αλλά και σε tweed υφάσματα…
image title
Η Άννα Πρέλεβιτς ταξίδεψε με την Raxevsky στην Μονεμβασιά και στο Μυστρά
πηγη 
image title
Bohemian Folkore: Έμπνευση από τη γη και την ελληνική παράδοση. Oversized πλεκτά, διαχρονικά αραχνοΰφαντα, σφιχτά χοντρά βαμβακερά, παλαιωμένα δερμάτινα, οικολογικές γούνες και patchwork υφάσματα μαλακά και shearling, παραδοσιακά πλεχτά σε ζακάρ, χοντρές πλέξεις αλλά και ρομαντικά, vintage στοιχεία χωρίς υπερβολές.
πηγη
image title
πηγη

 Λοιπόν κορίτσια ωραία τα νεα!!!!!!!!!!!!
Να ανασκουμπωθούμε με τις βελονες μας και να παρουμε το αίμα μας πισω.
Αλλά δεν ειναι μονο οι ξενοι δημιουργοί στα πανω τους…….εχουμε και τις δικες μας , τις Ελληνίδες δημιουργούς που κανουν θαύματα.
Και μαλιστα εδω μεσα, μπροστά μας μερικές απο τις πιο άξιες………..ποιες να πρώτο θυμηθώ;
Την Ευα (το φιλαρακι)
την γλυκια μου Αλεξανδρα
την Βασιλική
την Maria
ελπίζω να μην ξεχνάω και καμιά άλλη, (ας με συχωρέσει αν αθελα μου δεν την ανέφερα).
Μπράβο κορίτσια για τις όμορφες και γεματες έμπνευση δημιουργίες σας!!!!!!!!!
Σας χαιρόμαστε και σας καμαρώνουμε!!!
Ετσι για να ευλογούμε και λιγακι τα γένια μας ε; οχι μονο μουτζουφλιές!!

3 σχόλια:

Thalassitsa είπε...

πάρα πολύ όμορφα όλαααααα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μη μου πεις πως τώρα δεν πλέκεις;
Βρε και πάνω από την κατσαρόλα στενάζουν οι βελόνες!

Φιλιά στα παιδιά και στην αγαπημένη μου!!!

πουαντερι είπε...

Αντιγονακι μου τι λες τωρα; εγω να μην πλεκω; ακομη και στο λεωφορείο............
η αγαπημενη σου μεγαλωσε και μαζι της και το διαβασμα και το λυπαμαι το παιδακι μου, μια σταλιτσα ειναι.