Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012

Τα νεα μου!

Κάθομαι η γυναίκα καρτερικά και περιμένω..............
ποτε θα φύγει αυτός ο νοτιάς;
ποτε θα σταματήσει αυτη η υγρασία και η αποπνικτική ζέστη;
ποτε θα κρυώσει αυτος ο καιρος λιγο, να μπορετό να κυκλοφορήσω φυσιολογικά χωρις να ιδρώνω;

Κοντρα στον καιρο πλεκω συνέχεια, που θα παει; θα δροσίσει.......................
αλλο ενα ζευγαρι  slipper!
 και ενας γιακας στα σκαριά ακόμη....
απο κατω διακρίνεται και η καζάκα μου που και αυτη ακομη πλέκεται.
Ειπαμε εγω δεν εχω ενα πλεκτο ποτέ.
Καλη Κυριακη σε ολους!!!!!!!!!!!!!!


1 σχόλιο:

Lefkothea είπε...

Ολοι αυτο περιμενουμε...ποτε θα δροσισει λιγακι...μας εχει λιωσει φετος η υγρασια...πονανε τα κοκαλακια μας...ομορφες δημιουργιες...ο γιακας αραγε που θα μπει??αυτα τα γαλαζια τερλικακια θα τα πω εγω,οπως τα λεγε κ η γιαγια μου,ειναι γλυκυτατα...μπραβο πουαντερι μου!!!