Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Ζακετακι δειγματολογιο..................

Καλημερα!!!!
Ετοιμο και το δειγματολόγιο μου ε;
Σε εμας τις πλεκτριες συμβαίνει συχνα να εχουμε μικρα υπόλοιπα μαλλιών απο τα πλεκτα μας που ενω δεν ειναι οι ποσότητες μεγαλες για κατι παρόλα αυτα, δεν θελουμε να τα πετάξουμε............
Ετσι κι εμενα μου είχανε μεινει αρκετα νηματα τα οποια μου αρεσανε πολυ και ειπα να τα συγκεντρώσω ολα σε ενα ζακετακι "δειγματολόγιο".
Ιδού το αποτέλεσμα.......................

το κουμπί ειναι απο τα αγαπημένα μου!
παλιο και δωράκι μαζι με κάποια αλλα που έλαβα, γιατι δεν ξερω αν σας το εχω πει;
Λατρεύω τα κουμπιά!!!!!!!!!!!!!!!

13 σχόλια:

...irida... είπε...

πολυ ομορφο εγινε κουκλα μου!!!!μπραβο!!!!καλοφορετοοοοο!!!
καλημερα!!

rena είπε...

Τι όμορφο ζακετάκι,με κάτι τέτοια υπόλοιπα μαλλιών μου έφτιαχνε η μητέρα μου φανταστικά πουλόβερ,τηνεποχή που πήγαινα σχολείο, κρίμα που δεν τα κράτησα αλλά τι να πρωτοφυλάξω πια δεν θα χωράμε εμείς σε λίγο στο σπίτι.
Καλή βδομάδα!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το ζακετάκι σου υπέροχο!!!
Οι πλέκτριες δεν πετάνε τίποτα!
Ξέρεις τι κουβάρι έχω τυλίξει; Οχι πως είμαι νοικοκυρά ...αλλά με έβαζε η μάνα μου να μαζεύω τα "υπόλοιπα".
Ολο και κάτι γίνονταν, κυρίως με το βελονάκι.

Κοριτσάκι μου γλυκό πολλά-πολλά Φιλιά!!!!!

fantaizi είπε...

Πολυ ωραια και χρωματα και σχεδιο.Καλοφορετη μεγια σου!

Maria Z. είπε...

Είναι πανέμορφο!!! Αυτό πάει να πει χρυσοχέρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο! Πολλές φορές θέλω να σου γράψω γιατί θαυμάζω όσα κάνεις! Και νοικοκυρά και χρυσοχέρα... Στο πλεκτό πάντως δεν παίζεσαι...Και με τα απομεινάρια έγραψες! Τι αριστούργημα έπλεξες? Όλγα από Αγρίνιο.

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια μα δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.

mary manolaki είπε...

πολυ ομορφο τελικα το ζακετακι σου,καλοφορετο,τι να πεταξουμε τα υπολοιπα?και γιατι παρακαλω μια χαρα κανουν κι αλλα πραγματακια ομορφα !!!!!!!!!!!!!

peggy είπε...

με γειά σου!!πολύ όμορφο!!πρέπει κι εγώ να κάνω κάτι με τα περισευούμενα νήματα!!καλοφόρετο!!

Dee Dee είπε...

Τελειο ειναι, πολυ ωραια χρωματα!!!
Εχω ξεκινησει κι εγω ενα σαλι ετσι, με νηματα που περισσευαν. Αλλα εμεινε στη μεση (ουτε καν στη μεση, στην αρχη εμεινε χαχα, μονο καμια δεκαρια σειρες εχω πλεξει)

Καλο απογευματακι!

maria είπε...

αχ πως σε ζηλεύω για την όρεξή σου και το πάθος σου για πλέξιμο.. μαρεσουν πολύ τα πλεκτά αλλά εδώ και 3 μέρες που προσπαθώ να κάνω κάτι απλό, λες και είμαι κουλή!
αν τελικά δε μπορέσω να κάνω τίποτα, θα χω απογοητευτεί πολύ!
η ζακέτα σου φοβερή.. μαρέσει..

Valadi Lakoutsi είπε...

είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ρούλα - Σμαραγδένια είπε...

Ενα ομορφο ζακετακι ...εγινε απο τα υπόληπα ..τελικά δεν πέταμε τίποτα... ολα μπορούν να χρεισημοποιηθούν ...ωραιες ιδέες.... να εισαι καλά....φιλια..