Σάββατο, 4 Μαΐου 2013

Απο τότε;!

Καλήμερα σε ολους!!!
Μολις μπηκα συνειδητοποίησα οτι εχω πολυ καιρο να περασω απο το μπλοκοσπιτακι μου και επιασε αραχνες πια..........
υπομονή λοιπον μολις το καθαρίζω, φτιάχνω καφεδακι και τα λεμε.
Το σπουδαιότερο: μην ξεχασω να ευχηθω σε ολους
!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΨΥΧΗΣ!!!!!!
Τι να σας πρώτο πω ρε κοριτσια; (εντάξει και αγορια).
μια θηκη για τα πολυτιμα μου με το βελονακι που επλεξα σαν δειγμα και μετα την αγαπησα.........

δυο υπέροχες και πανευκολες τσαντες με ενα νεο υλικο..................τις εχω πλεξει εδω και παρα πλυ καιρο μα ολο ελεγα να σας τις δείξω και ολο το αμελούσα.
Αυτο το υλικο το γνωριζω απο περυσι που ειχα πλεξει την πρωτη μου τσαντουλα.....την θυμαστε;


τελειωσα και δυο παραμελημένα μου πλεκτα: ενα σάλι και ενα κασκολ που πηραν την θεση τους στο ραφι περιμένοντας καρτερικά τον επομενο χειμωνα για να κανουν την βολτα τους στην παγωνιά.
επλεξα ομως και ενα ζιλέ με το βελονακι, η διαδικασία του με ενθουσίασε παρα πολυ και ηδη το εχω φορεσει και το χαρηκα αρκετα μιας και το βαμβακερο του νημα το κανει αρκετα δροσερο.
Το καλύτερό του; ειναι το κοραλλένιο του κουμπι στο ιδιο χρώμα............

Φυσικα το μοντελο μου δεν εκατσε και αυτο με σταυρωμενα χερια....στα διαλείμματα απο το παιχνιδι της, τα μπουγέλα στην πλατεία με τα παιδια και τις βολτες μας για καφεδάκι που της χρωστούσα μαζι μου σε διάφορες κατασκευές και δημιουργίες...
με κλωστές και πινέζες χρωματιστές
ειναι μεγαλη η αγαπη της για ολα και το δειχνει και γραπτώς............
δυο ομορφα βραχιολακια με χαντρες......ειναι κοκεταρία τι να κανω;
πρόλαβε και διαβασε και ενα βιβλιο απο την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου της........
μεγάλωσε η λιβελουλα μου!!!!!!!!

Οσο για την Μιλού;      ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ!!!!

περιμενει μηπως και πέσει κανενα ψιχουλακι.........



Εχω ακομη στα σκαριά ενα πουλόβερ ΠΟΛΟ αλλά με την ζεστη που επιασε δεν ξερω αν θα το τελειωσω γρηγορα......
το πλεκω με οτι εχει απομείνει απο μαλλάκια και το αποτέλεσμά του μου αρεσει αρκετα θα ελεγα,
επίσης εχω αρχίσει ενα ακομη σάλι( τα δυο προηγούμενα ηταν με τις βελονες, ενω αυτο το πλεκω με το βελονακι)
 εμπνευσμένη απο την υπέροχη ταινία Sweet November που οσες φορές και αν την δω κλαιω............
και ενα ζακετακι στα χρωματα της λεβαντας.
Για να μην αναφερω τα 2-3 φορεματακια που ραβω.........



με αυτα τα υφασματα.
Σας υπόσχομαι πολυ γρηγορα και φωτογραφίες.

Πολλά πολλά φιλιά σε ολους!!!!!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Tzina Varotsi είπε...

Kαλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους σας!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλή Ανάσταση σε όσα επιθημείς κοριτσάκι μου!

Να χαίρεσαι και την Λιβελούλα σου! Λίγο πρώιιμες οι ευχές μα είμαι ...εκτός!

Να είστε ΟΛΟΙ ΚΑΛΆ!!!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΡΑΤΣΟΥ είπε...

καλη Ανάσταση καιΚαλό Πάσχα.Είσαιχρυσοχέρα και μου δίνεις εμπνευση.Ναχαίρεσαι την οικογένεια σου

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΡΑΤΣΟΥ είπε...

Καλη Ανάσταση καιΚαλό Πάσχα.Είστε πάντα γεματες εμπνευσεις. Να χαίρεσε την οικογένειά σου,

Χρυσόσκονη είπε...

Χριστός Ανέστη με Υγεία και πάντα να μας εκπλήζεις με τις όμορφες πάντα δημιουργίες σου.

vasso είπε...

Σε διαβάζω εδώ και χρονια και τωρα μου ήρθε να.σου γράψω. Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πως πλεκεις το γιλεκο αρχίζοντας από τον λαιμό