Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

Καλημερα!!!!

Καιρο εχω παλι να φανω ε;!
Καλοκαιρακι ομως βρε παιδι μου και οσο και να μην το συμπαθώ 
τις βουτιες μας τις κανουμε.......
τις μπυριτσες μας τις πινουμε...........
τα μεζεδάκια  παραμερίζουν τις βελονες και τα κουβαρια (οχι για πολυ ευτυχώς)..........
τα παγακια λιωνουν μεσα στο τσιπουρακι........
τις διακοπες μας τις καναμε (κατα το ήμισυ)......
και ολα μια χαρα δοξα το Θεο!!!!

Αλλά ειπαμε καλα ολα μα μην ξεχναμε και την αγαπη μας.
Η χειροτεχνία σε ολο της το μεγαλείο!!!!

Και ως γνησια κουκουβαγια που ειμαι θα σας δειξω πρωτα τα "θαυματα" της λιβελουλας μου:
σκουλαρίκια "φύλλο"
σκουλαρίκια μαυρα 
ενα ομορφο κολιέ με τριαντάφυλλο  και μια παρέμβαση που εκανε μονη της στην μπλουζα της, το ειδε απο ενα περιοδικο.
και  τελος το βραχιολακι της !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενταξει ειπαμε!!!!! την καμαρωνω  τι να κανω; να μην κομπάσω και εγω λιγουλάκι;;;;

Οσο για μενα; ε! κατι εκανα και εγω:
μια καζακα με μοτιφ που επλεξα με το βελονακι.....
ενα μπλουζακι που τελειωνει συντομα με βαμβακερο νημα.....
και μια ζακέτα απο ενα βιβλίο που απο τοτε που το απέκτησα το εχω ερωτευτεί....
το πρωτότυπο σχεδιο ...

και το δικο μου.........
αυτα τα νεα μου παιδια.
Ευχομαι να περνατε ολοι καλα!



8 σχόλια:

Tzina Varotsi είπε...

Η κόρη βαδίζει στα χνάρια της μαμάς!
Μπράβο για τα όμορφα πράγματα που έφτιαξαν τα χεράκια της κι εσύ μη χάνεσαι :-))

niki ad είπε...

Καλώς σε βρήκα !!! Πολύ όμορφα τα κοσμήματα και τα πλεκτά σου !!!
Και το μοντέλο που τα φοράει σκέτη κούκλα !!!!

Tzina Varotsi είπε...

Το μπάνερ σου το αντέγραψα λίγο λίγο και το πρόσθεσα στο μπλογκ μου, αν όμως θέλεις να το βάλουν κι άλλοι θα πρέπει να απενεργοποιήσεις το μπλοκάρισμα στο δεξί κλικ γιατί ο καθένας θα βαρεθεί να μπει στην διαδικασία της αντιγραφής του κώδικα λέξη λέξη... φιλιά πολλά :-)

πουαντερι είπε...

Σας ευχαριστω πολυ κορίτσια για τα καλα σας λογια...

Τζινα μου χανομαι το ξερω αλλά αξιζει ο λογος που το κανω.........οσο για το μπλοκάρισμα δεν το βγαζω γιατι βαρεθηκα την αντιγραφη.
Εσυ σιγουρα θα με καταλαβαινεις ε;!
Σε ευχαριστω για το μπανερ εβαλα και εγω το δικο σου βρε!!!

πουαντερι είπε...

niki ad: εισαι και εσυ χρυσοχερα απο οτι ειδα, μπραβο σου πολυ ομορφα πραγματα φτιαχνεις!

Vivika Vaina είπε...

Υπέροχα όλα και της μαμάς και της κόρης!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τα χεράκια σας είναι καλλιτεχνικά!
Οταν έχεις παιδί μου ταλέντο που να το κρύψεις;
Καλά ..τσιπουράκια και μπυρίτσες!
Φιλιά κοριτσάρες μου!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου αστα να πανε αυτες οι μπυριτσες..........καταστροφη σου λεω.