Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

Κρυωσε ο καιρος....Επιτελους.....

Λιγη ψύχρα εβαλε και άρχισα να ζωντανεύω πάλι.
Ας παει πια αυτη η ζεστη και η υγρασια βρε παιδι μου που δεν σε αφηνει να κινηθείς ανετα....

Αρχισα τις μικρες δημιουργιες μου να μπουμε λιγο στο χειμωνιάτικο πνεύμα.
Ας σας τα πω απο την αρχη...........
εραψα μια τσαντουλα απο ανακύκλωση ενος τζην παντελονιού για το πλεκτο μου.....με μια πινελιά λουλουδάτη!
επλεξα για την λιβελουλα μου ενα πορτοφολακι-κολιέ για τα ψιλα της, τωρα που αρχιζουν τα σχολεία.....
αλλά επειδη ειμαι λιγο ζηλιάρα έπλεξα και ενα δικο μου....
και επειδη το ματι ειναι αχόρταγο λενε..............
άλλο ενα κολιέ με ύφασμα-νημα & στοιχεία επάργυρα
ενα σετάκι απο σκουφο και γαντακια που συντομα θα ακολουθήσουν οδηγιες απο κοντα.....γιαυτό μείνετε συντονισμένοι.

επλεξα και εναν γιακα για μια φιλη που λατρευει το μπλε χρωμα.
Θεωνη μου σου εύχομαι να σε ζεστάνει αρκετα.
και για το τέλος αφησα τα ΣΟΝ-ΣΟΝ!! καλτσακια μου για την κορη φυσικα......
οπου επίσης θα ακολουθήσουν οδηγιες απο κοντα.......

Αυτα τα δημιουργήματά μου!
Θα μου πείτε τωρα γιατι ρε Πουαντερι άργησες τοσο και μας τα πετάς ολα μαζεμένα ε;!
Να ρε παιδια δεν εχω το Λαπτοπ οποτε θελω και οταν βρίσκω ευκαιρία τα ξεφουρνίζω ολα μαζι,
 τι να κανω;;;

Εχουν αρχισει και οι συμμετοχές για το φετινό μας  Secret Santa.
Ειμαι πολυ χαρουμενη που και φετος θα οργανωσουμε παλι δωρακια-εκπληξη  οι φιλες μεταξυ μας.
Πέρυσι περασαμε ομορφα με τα πακετάκια μας!!!!

Αντε τωρα σας αφηνω μεχρι νεωτέρας.................

καλεεεεε...πως το ξέχασα;!

ειδαμε και την αφή της φλογας και το κοριτσακι μου κρατησε και την δάδα, και πολυ χάρηκε και μαζι της και εγω.

Άντε και την επόμενη φορά να την μεταφέρει αναμμένη της εύχομαι......




.


6 σχόλια:

rena είπε...

Πολύ όμορφα όλα σου τα μπλεκτα και μη περιμένουμε οδηγίες,ειδικά για τα καλτσάκια και τα γαντάκια!
Πωπώ πως άλλαξε το μοντέλο μας,καλλονή!!!!!
Φιλιά!!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μια και είσαι όλη αυτιά, ήθελα να σου πω πως σε επισκέφτηκα και μου αρέσουν οι δημιουργίες σου και η αγάπη σου για το πλέξιμο !!!
Θα τα λέμε, καλό βράδυ !!!

Xris Kat είπε...

Πολύ μου άρεσαν οι δημιουργίες σου. Η τζιν τσάντα υπέροχη. Και το κολιέ απο νήμα και αυτό μου άρεσε πολύ. Περιμένω οδηγίες για τα πλεκτά. Φέτος το χειμώνα θα έχει πλέξιμο!!! Τι είναι το secret santa; Πάτησα στο σύνδεσμο αλλά με έβγαλε σε μια σελίδα που θέλει κωδικό. Αν είναι ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα (όπως υποψιάζομαι) πες μας δυο λόγια παραπάνω. πολύ με ενδιαφέρει.
Φιλάκια!!!!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΡΑΤΣΟΥ είπε...

περιμένω με αγωνία της οδηγίες για το σκουφάκι. Πρέπει επιτέλους να μάθω να πλέκω σκουφάκι και να ξεπεράσω το φόβο μου για αυτό.

πουαντερι είπε...

Ρένα μου ειδες πως μεγαλωσε;!
αστα να πανε......

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!

Το σκουφάκι ειναι πολυ ευκολο,Δεσποινα θα δεις και μονη σου οταν το αποφασισεις ποσο απλο ειναι.

xris ναι πρεπει να κανεις εγγραφη εκει και θα τα μαθεις ολα....ειναι ενας υπεροχος κοσμος.