Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

......και συνεχιζουμε

Λεει μια παροιμία: Με ηλιο τα βαζουμε, με ηλιο τα βγαζουμε....τι εχουν τα σκασμενα και ψοφάνε;
Τι θα γινει βρε παιδια με τον καιρο;
πολλη υγρασια....πολλη ζεστη.....


Χθες πήγαμε σινεμα με την κόρη να δει τον "απαισιοτατο Νο 2",
φυσικα εγω και οι υπόλοιπες μαμαδες ήπιαμε το καφεδακι μας στη δροσια και τις περιμεναμε να βγουνε απο την αιθουσα....(ηταν 8 κοριτσακια στολισμένα σαν νεραϊδουλες).
Τι να σας λεω;! οι χαρουμενες φωνούλες τους ακουγόντουσαν παντου....σαν πουλακια που κελαηδούσαν.
Ολες λάμπανε απο την χαρα τους που βρεθήκαν εκτος σχολείου.
Ποση χαρα μπορει να δωσει σε ενα παιδι κατι πολυ απλο ε;!

.........................εγω ομως συνεχίζω.
Ενα μπερέ "ράστα" που επλεξα σε μια μέρα....
μου αρεσει πολυ το σχεδιο που εχει "φύλλα φθινοπωρινά".
Εδω το φοράει η Θεώνη που πρέπει να πω οτι ειναι απο τις καλες μαθητριες μου!!!!!  αμέσως έμαθε και πλεκει το πρωτο της κασκόλ.

επλεξα επίσης και ενα ζευγάρι μπαλαρίνες......
που η φωτο δεν τις κολακεύει καθολου, στην πραγματικότητα ειναι πολυ γουτσου-γουτσου παντοφλακια.
και ο καφες μας συνεχίστηκε.......

Πολλά- πολλά φιλάκια μεχρι την επομενη φορά.



6 σχόλια:

Vivika Vaina είπε...

Σούπερ ουάου ο μπερές! Με βελόνες είναι;

πουαντερι είπε...

ναι με βελονες.....

rena είπε...

Πόσο μου έχει λείψει αυτό το να συνοδεύουμε τα παιδιά μας και να καθόμαστε για καφεδάκι κάποτε το βαριόμουν αφάνταστα αλλά τώρα το αναπολώ ότι δεν έχουμε θέλουμε τελικά!!!!
Μεγειά τα καινούργια σου πλεκτά φαντάζομαι πως περιμένεις πως και πως να κρυώσει ο καιρός να τα εγκαινιάσεις!!!!!
Φιλιά!!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου πραγματικά ειχα και εγω πολυ καιρο να το κανω και δεν ειχα καταλαβει ποσο μου ειχε λείψει αυτη η μικρη αποδραση με την λιβελουλα μου......παλιά το καναμε συχνα θυμαμαι αλλά τωρα πια με την δουλεια δεν προλαβαίνω και το ευχαριστήθηκα και εγω μαζι τους.

Αν περιμενω λεει;!11!!!
φιλιά και σε σενα.

"ζαχαρούλα.." είπε...

σούπερ ο μπερές!!!!!!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

Dimiourgia Epikinonia είπε...

Kαλημέρα Μαρία,
οι εικόνες δείχνουν πόσο όμορφα περάσατε, πόσο το χαρήκατε που βρεθήκατε με τη Ζαχαρένια και το πιό όμορφο ότι και οι οικογένειές σας ήταν εκεί, χαρήκατε, φάγατε, ήπια, φαντάζομαι τραγουδήσατε. Μπράβο βρε κορίτσια, να είστε γερές και να ξαναβρεθείτε. Να μη χαθεί αυτό που με κανένα μνημόνια δεν μπορούν να μας το πάρουν. Η περιουσία της φιλίας και της αγάπης. Σας χάρηκα πραγματικά. Οσο για τον μπερέ της εκκολαπτόμενης πλέκτριας, είναι όλα τα λεφτά. Αυτή Μαράκι μου, θα σε ξεπεράσει και νομίζω ότι αυτό θα σε γεμίσει χαρά. Φιλιά, καλό ΣΚ. Μαριέτα.