Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Μια σουπερ εκθεση.....και μια πιο ΣΟΥΠΕΡ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

Οπως ειχα υποσχεθεί οι φωτογραφίες απο την εκθεση,
περασα παρα πολυ ωραια, συνάντησα πολλες που ειχα καιρο να δω,
ειδα την Καλη μου φιλη-αδερφη ψυχη την Ευα, τα ειπαμε λιγο αλλά  ουσιαστικά με την Λενα, (πολυ χαρηκα που σε ειδα Λενα μου)
 μα την πιο μεγαλη έκπληξη μου την εκανε το αυτοκολητακι μου.........
Ηρθε απο την Κρητη και ναι!!!!!!!!!! επιτέλους την έπιασα στα χερια μου, την χάιδεψα, την αγκάλιασα, και δεν ηθελα να την αφήσω.








































Δεν εχω λόγια................σας αγαπαω πολυ να το ξερετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

Zacharenia είπε...

Μαρία μου, δεν έχω λόγια,
είσαι Τέλεια !!!
είσαι πραγματικά Φίλη μου !! και Αδερφή μου !!!
Πέρασα Υπέροχα, μαζί σου και με την οικογένειά σου !!!!
Περιμένω την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε !!!
και θα πιώ όλο το ποτάκι μου ¨))
ξέρεις εσύ που !!!!
και είσαι πολύ πιο όμορφη απο κοντά, στο πρόσωπο και στην ψυχή !!!
Φιλιά πολλά, και μια μεγάλη αγκαλιά ,
Ζαχαρένια.

πουαντερι είπε...

μου λειπει η συντροφια σου, μακαρι να μεναμε στην ιδια πολη να σε ειχα διπλα μου συνεχεια......
το υποσχεθηκες ε; θα το πιεις ολο το ποτακι σου............

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θεικό προφίλ!
Θεική παρουσίαση από την Μαρία που αγάπησα!

Ελένη είπε...

Υπεροχες φωτογραφιες, ζεστες αγκαλιες, γλυκα και αγαπημενα προσωπα!!!!
Επιτελους βρεθηκατε!!!! Χαιρομαι πολυ βρε κοριτσια!!! Ποσο θα'θελα να'μουν κι εγω καπου εκει!!!! Ισως καποια μερα βρεθουμε, ποτε δεν ξερεις!!!!
Φιλακια πολλα!!!

πουαντερι είπε...

Αντιγονακι μου γλυκο!!!
παντα εχεις εναν καλο λογο για ολους!!!

πουαντερι είπε...

Λενακι μου μακαρι κάποτε να συναντηθουμε και οι τρεις μας.......

rena είπε...

Ομορφες εικόνες πάντα τέτοια!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Oλα πανεμορφα Παντα τετοια!!!!