Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

Μπηκε και ο Σεπτεμβρης και αρχισαν τα πηγαίνε-έλα τα μαθητικα, τα χερια μου αρχισαν να χαιδευουν τα μαλλιά και τις βελονες.
Ειδαμε και τις πρωτες ψιχαλες της βροχης......
μονο που ηταν λιγες εδω στην πολη τουλάχιστον.
Αντε πότε θα αρχισει η ψυχρουλα;
πότε θα πέσει η θερμοκρασία να δροσιστούμε λιγο φυσικα και οχι με αιρκοντίσιον;

Το καλοκαιρι ολο και κατι εφτιαχνα, ολο και κατι επλεκα 
αλλά για να πω την αληθεια με τιποτα δεν μπορουσα να πλεξω κατι μεγαλο.
Το μυαλό μου ηταν στην θαλασσα, στο μπαλκόνι, στα μεζεδάκια  και την μπυρίτσα.......

Οι διακοπες μας φετος λιγες,
βλεπετε ειχαμε σχεδον ολο το καλοκαιρι φροντιστήριο.....προετοιμασία σου λεει;!
Δεν πειραζει ομως, χαλαλι του, ο σκοπος ιερος.
Δυο σαιζον θα στριμωχτούμε ολοι μας εδω μεσα αλλά μετα θα καμαρώνω η μανα!
Θα εχουμε ολο το καιρο να κανουμε και διακοπες.....

Τα παιδια ολη μερα τιτίβιζαν εξω στην πλατεια,
πότε με τα πατινια τους να τρεχουν πάνω-κατω,
πότε με τα ποδηλατα,
πότε με τα κινητα τους να παιζουν μουσικη και να χορευουν....
ανεμελιά σε ολο της το μεγαλειο.
Άλλωστε αυτο δεν σημαινει διακοπες;!

Θυμαμαι και εγω τα παιδικα μου χρόνια καπως ετσι,
 με ενα σορτσάκι και ενα φανελάκι το κολατσιό στο χερι και εξω στην γειτονιά οοοολη μερα!!
Η αμπάριζα, τα πεντόβολα, τα "μήλα" ειχανε την τιμητική τους.
Και  οταν πια κουραζόμασταν απο το ολοημερο τρεξιμο και παιχνιδι,
μαζευόμασταν σε μια αυλη και αρχιζαμε τις τρομακτικές ιστοριες για να δουμε ποιος θα τρομαξει πρωτος και θα τρεξει μεσα στο σπιτι του;
Αυτο ειναι το καλοκαιρι.................να κανεις απολυτως ΤΙΠΟΤΑ!
Να ξυπνας οτι ωρα αποφασιζει ο οργανισμος σου και να μην ξερεις τι θα κανεις, τι θα παιξεις, που θα καταληξει το βραδακι σου.

Αλλά οπως ειπα έπλεξα και το κατιτίς μου ε; να μην ξεχνιόμαστε...
ενα φορεματακι με μπουστο πλεκτό....
μια ζακετα βαμβακερη για τις πρωτες ψυχρες.....ακομα δεν την τελειωσα.
ενα μικρο τσαντακι-πορτοφολι....




και διάφορα, αλλά μικρα...............

Καλο χειμωνα να εχουμε, δημιουργικό και ευχάριστο.



3 σχόλια:

rena είπε...

Καλό φθινόπωρο Πουαντερί μου!!!!!
Το καλοκαίρι είναι όμορφο όπου και αν είσαι!!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου φιλακια πολλά!!!!!!!!

Eirinaki είπε...

Πολύ ωραίο το μπλογκ σου Πουαντερί! Καλό Φθινόπωρο κι από μένα!!!