Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014

Λιγο απο ολα..............

Καλημερα φιλοι μου!
Ηρθε επιτέλους ο χειμωνας ε; αφου μας αρρώστησε με την υγρασια και τις ανώμαλες θερμοκρασιες.
Το πρωι για να παω στην δουλεια επρεπε να ντυθώ για χειμωνα, κατα το μεσημερακι επρεπε να εχω κατι απο καλοκαίρι επάνω μου και το βραδυ που σχολούσα κατι ανοιξιάτικο.............

Ε! τι να κανω την αρπαξα και εγω, λιγο πυρετο, λιγο καταρροή αλλά εκείνο που με ενοχλεί πιο πολυ ειναι ο ξερόβηχας.

Ποσα ροφήματα να πιω η γυναίκα;  Εχω παρει αγκαλιά και το Βιξ και ολο το σπιτι μυρίζει σαν ιατρείο.
Τελος πάντων ας αφησω την γκρίνια και ας έρθουμε στα δικα μας.

Τέλειωσα την ζακετουλα μου που επλεκα με βαμβακερο νημα αλλά το εχω πει εγω, ειμαι πολυ τεμπελα στο ράψιμο και ακομη περιμενει να την συναρμολογήσω.
Μεχρι το επόμενο καλοκαίρι ομως θα την εχω ετοιμη ε;! χι!χι!

Εχω αρχίσει να πλεκω τα δωρα μου αλλά δεν θα βαλω ακόμη φωτο γιατι οι ενδιαφερόμενοι τρυπώνουν εδω μεσα και θα τα μαρτυρήσω ολα.

Καλε; ξεχασα να σας πω οτι ηρθε και το αυτοκολλητακι μου και περάσαμε πολυ σουπερ!!!!!!!!!!!
Αυτη την φορά την χόρτασα περισσότερο, μα και παλι ειναι λιγος ο καιρος για μας τις δυο.
Εμεις μωρε θελουμε εναν μηνα ολόκληρο για να χορτάσουμε η μια την αλλη, αλλά δεν πειράζει και αυτο καλο ηταν.
Ειμαι πολυ τυχερή που την εχω φιλη-αδερφη, τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν πια στις μερες μας.
Παίρνω πολυ αγαπη και καλη ενεργεία απο την παρουσία της στην ζωη μου.

Ο Θεος να την εχει παντα καλα και αυτη και την οικογενεια της ολη.
Ζαχαρενια μου σε ευχαριστώ πολυ που εισαι φιλη μου!!!






Αυτο τον καιρο αποφασίσαμε στο γκρουπακι μας στο raverly να πλέξουμε ενα ΠΟΜ ζακετακι.

Η δικη μου συμμετοχή ειναι με ενα μαλλί που λάτρεψα απο την αρχη που το έπιασα στα χερια μου.
Το πρωτο πλεκτο που επλεξα με αυτο το μαλλι ειναι αυτη η καζακα και το ευχαριστήθηκα αρκετα.


Η ζακετα μου προχωράει σιγα αλλά σταθερα και χωρις δυσκολίες αυτη την φορά, γιατι το πρωτο που ειχα πλέξει οφείλω να ομολογήσω οτι με δυσκόλεψε αρκετά και δεν ηταν λιγες οι φορές που το ειχα ξηλώσει.
Το φορεσα ομως τοσο πολυ και το χαρηκα που με αποζημίωσε για ολες τις δυσκολίες που βρηκα.
Αν δεν ειχα την Ζαχαρενια τοτε με τις πολύτιμες οδηγιες της δεν νομιζω οτι θα τα καταφερνα να το τελειώσω.
Αυτα ειναι τα νεα μου!!!
Δεν ξερω ποτε θα τα καταφέρω να ξανα μπω, βλεπετε οι ρυθμοί ειναι τοσο γρήγοροι που δεν τους προλαβαίνω μερικες φορες αλλά να ξερετε παντα οτι εισαστε η παρεα μου και η συντροφιά μου και παντα περνάω να σας διαβάσω στα κλεφτά.





6 σχόλια:

Χρυσόσκονη είπε...

Περαστικά σου γλυκειά μου και με το καλό να ετοιμάσεις τα δωράκια σου.Και η καζάκα αλλά και η μπλούζα είναι πολύ ωραίες.

rena είπε...

Αχ αυτή η υγρασία μας έχει αρρωστήσει όλους φέτος για να δούμε έτσι θα το πάει όλο το χρόνο.
Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

πουαντερι είπε...

Χρυσόσκονη σε ευχαριστώ πολυ!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου και εγω χαρηκα πολυ που σε γνωρισα, αν και ηταν μεσα στον πανικο και δεν προλαβαμε να πουμε και πολλά.
Η κορη σου ειναι καταπληκτικη!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

Ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου:): http://creationsbyeve.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html

Eirinaki plektomaniac.blogspot.gr είπε...

Περαστικά σου εύχομαι! Καλώς τη δέχτηκες τη φίλη σου!