Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

Καλο μηνα με μια υπεροχη αναρτηση..................


Την Τριτη (29/10) εγινε η πρωτη μας συναντηση
του γκρουπ Athens Knit & Crochet και ειμαι πολυ χαρουμενη!!!!!

Γνωρισα απο κοντα πολλές κοπέλες που τοσο καιρο επικοινωνούσαμε απο εδω μεσα αλλά δεν ειχα εικονα τους και πραγματικα πρεπει να πω οτι ειναι ολες τους υπέροχοι ανθρωποι και φοβερες χρυσοχερες.

*καντε ΚΛΙΚ πανω στις φωτο για να τις δειτε καλύτερα*


Μαζευτήκαμε σε ενα καφε που μας παραχώρησε τον ημιώροφο και εκει επανω
σε δυο μεγαλα τραπεζια βρεθηκαμε αναμεσα σε χαμογελα, σχεδια, πλεκτα,
χρησιμες συμβουλες η μια στην αλλη και πολλα-πολλά βιβλια
να πινουμε τον καφε μας και να μιλαμε ολες προσπαθώντας να ρουφήξουμε την καθε στιγμη!!!!
Πραγματικα περασαμε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ και περιμενουμε με ανυπομονησια ολες μας την επομενη συναντηση μας.
Ευχαριστουμε την Leanda που οργανωσε αυτην την συναντηση και ευχομαι η επομενη να ειναι συντομα.

Φυσικα ηταν εκει το κολλητακι μου η ΕΥΑ και φυσικα η μικρη μας ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ που ηρθε απο την Θεσ/νικη και την γνωρισα επιτελους απο κοντα!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ! Συνεχεια γελαει βρε παιδια!!!!!

Εδω εχω μερικες φωτογραφιες για να παρετε μια γευση του τι εγινε.......









ΑΣΧΕΤΟ με ολα αυτα αλλά πολυ καλο!!!
Μολις γυρισα απο το Lidl που πηγα να ψωνισω και ειδα κατι υπεροχα νηματα........
ειναι 75%μαλλι & 25% πολυαμιδιο και εχουν ιδανικο παχος και για καλτσες.
Επισης πηρα αρκετες κυκλικες βελονες σε πολυ καλη τιμη και ειμαι πολυ χαρουμενη τωρα που τα κοιταω!!!!!

33 σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

μαριααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!
εγω με το πλεκτο εγκωμιο γιατι δεν μαθαμε τιποτα για αυτην την συναντηση ?????????????????

πουαντερι είπε...

Βρε κοριτσια αφου σας ειπα: Μπητε στο Ravelry να κανετε εγγραφη και να δειτε τα 3 φορουμ που εχουμε κανει! (1 εγω, 1 η Αλεξανδρα & 1 η Leada) η οποια οργανωσε και αυτη την συναντηση.
Εμεις ειμασταν για πρωτη φορα μαζι τους καλεσμενες και δεν μπορουσαμε να κανουμε κατι.
Γιαυτο και δεν εκανα καμμια αναρτηση, γιατι δεν ηταν δικη μου πρωτοβουλία και δεν ηξερα τι παιζει εκει που θα παμε;!

XRYSOULA είπε...

Αλλάξαμε το μαλλιιιιί?
Πολύ μας πάει!!!
Καλό μήνα βρε ξαδέρφη .

AΓΑΠΗ είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙΤΣΑ αν σου πω ότι πήγα και εγώ στα lidl και βλέποντας αυτά τα νήματα ήσουν η πρώτη μου σκέψη θα με πιστέψεις;
Καλό απόγευμα.

Λίλα είπε...

Πάντα τέτοια εύχομαι. Αυτές οι μικρές συναντήσεις ομορφαίνουν τη ζωή μας!

Δημιουργία είπε...

Αντε Μαρια καλη αρχη.Το νερο αρχισε να μπαινει στο αυλακι.Καλο μηνα και καλα πλεξιματα.

olivetreegirl είπε...

Ζήλιαααα!!!!!! Ξανακάντε το σύντομα να σας έρθω κι εγώ! Με τον γάμο έχω αποσυντονιστεί τελείως, αλλά μόλις ξαναβρώ τα νερά μου θα γραφτώ κι εγώ στα forum. Πειραζει που δεν είμαι πολύ έμπειρη πλέκτρια?

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα. Καλά εγώ δεν πήρα τίποτα είδηση, αλλά και να έπαιρνα θα ερχόμουν μόνο να σας γνωρίσω, δεν μπορώ να συνα,γωνιστώ στην πλεκτική με τίποτα όμως. Θα κοίταζα σαν χαζή. Τι να κάνουμε δεν μπορούμε να'χουμε όλες υπομονή και ταλέντο. Εμένα μου αρέσουν τελειωμένα και θα αυτοπροταθώ για μοντέλο Χα χα χα

big mama είπε...

Μια χαρά περάσατε βλέπω! Πάντα τέτοια! Καλό μήνα!

EYH είπε...

Καλησπέρα, καλό μήνα!!
Αυτές οι συναντήσεις είναι που μας ξεσηκώνουν όλες και θέλουμε τώρα να ξαναπιάσουμε τις βελόνες...
Με τα καινούργια σου υλικά βλέπω θα είσαι απασχολημένη για καιρό!!!
Καλή δύναμη και καλές δημιουργίες :))

Penelope είπε...

Ωραία πράγματα αυτά!
Εγώ βέβαια πέρα απο κάτι λίγα βασικά, δεν έχω ιδέα απο πλέψιμο και βελονάκι, παρά το γεγονός ότι είχα μια πολύ άξια γιαγιά.
Να στε καλά πάντα και να δημιουργείτε με φαντασία όλες σας.

πουαντερι είπε...

Χρυσουλα μου ναι το εκοψα και το εβαψα λιγο πιο σκουρο. Καλο ε;! σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Αγαπη: χα!χα! αφου με σκέφτηκες πιος ξερει μπορει την αλλη φορα να σκεφτείς να μαθεις πλεξιμο ε; τι λες;!

πουαντερι είπε...

Λιλα μου πραγματικα περασα πολυ ομορφα.
Ειχαμε ολες κατι κοινο μεταξυ μας κι ας μιλάγαμε αλλη γλώσσα(οι πιο πολλες ηταν Αγγλίδες, που να με εβλεπες).

πουαντερι είπε...

Ναι! ναι! Δημιουργια μου αρχισαμε να μαζευόμαστε οι πιο πολλες και ετσι θα φανεί η δυναμη του πλεξιματος.

πουαντερι είπε...

Olivetree εσυ ειχες σπουδαια πράματα αυτον τον καιρο.....τωρα λενε να το κάνουνε περιπου σε ενα μηνα.
Θα το ανακοινωσουνε απο το φορουμ.

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου να ερθεις την επομενη φορα και εγω θα κανω προταση για να σε εχουμε αποκλειστικό μοντελο!!!
Τι παραπανω κανουν απο εμας οι αλλοι δηλαδη; καλύτερος ειναι ο Κωστετσος; κι εγω εχω σκυλακι!

πουαντερι είπε...

Big Mama το καταευχαριστηθηκα!! τι να σου πω;!

πουαντερι είπε...

ΕΥΗ την επομενη φορα λοιπον ελα με βελονες και μαλλι και εδω ειμαστε να σου δειξουμε οτι θες.....

πουαντερι είπε...

Πηνελοπη μου (εχεις το ονομα της βαφτηστηρας μου και ανηψιας μου).
Ολες απο αυτα τα λιγα ξεκινησαν και εγω μαλιστα δεν ηξερα ουτε αυτα τα βασικα, να ειναι καλα το ιντερνετ και το youtube ολα τα εμαθα!
Την επομενη φορα λοιπον να ερθεις να πιουμε μαζι τον καφε μας και φερε και τις βελονες σου, δεν ξερεις καμμια φορα;!

twinkle είπε...

Αν και ζηλεύω δε λέω λέξη, γιατί τόσες συναντήσεις κάνατε και πέρσι (για τα σκουφάκια κλπ) και δεν πάτησα σε καμία....:(
Ελπίζω φέτος αν ξαναγίνει κάτι να καταφέρω!
Πολλά γλυκά φιλιά!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Μαράκι πάντα τέτοια!! τι καλά που θα περάσατε;;;;;;; Την επόμενη θα έρθω και εγώ με την Άσπα!! Το νεο λουκ καταπληκτικό!

Χρύσα είπε...

πουαντερί μου,
σκέφτηκες ποτέ να ανοίξεις ένα μαγαζί και να πουλάς τα πλευκτά σου;;;;
Στο Αγρίνιο υπήρχε ένα, πολλά χρόνια πριν και η κυρία που το είχε, είχε μεγάλο κόλλημα με το πλέξιμο, γυναίκα γιατρού μάλιστα, περνούσες και χάζευες τη βιτρίνα με τα χειροποίητα πλεκτά, και την έβλεπες πάντα μέσα να πλέκει.
Σκέψου τι έσοδα θα είχες, όπου κια το έκανες, μια καλή διαφήμηση, από blog σε blog θα σε έκανε διάσημη.

Φιλιά πολλά!!!!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου το ξερω οτι ειχες πολλα στο κεφαλι σου περυσι, ελπιζω φετος να τα καταφερεις.

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου μακαρι να ερθεις στην επομενη συναντηση. Θα περασουμε πολυ ωραια θα δεις.
Και η Ασπα αυτο ειπε αλλά εξηγω πιο πανω πως ειχε το θεμα και δεν ειπα ΤΙΠΟΤΑ.

πουαντερι είπε...

Χρυσα μαου να ηξερες ποσες φορες το ονειρεύτηκα.......

Alexandra είπε...

Πάρα πολύ ωραία! Με γεια τα νήματα! Εγώ τώρα γράφω ανάρτηση, είχα ένα μικρό προβληματάκι με το ίντερνετ αλλά ευτυχώς όλα καλά τώρα! :)

Maria Tzirita είπε...

Πάντα καλά να περνάτε Πουαντερούλα μου και να σας καμαρώνουμε. Περαστικά στον πατερούλη σου, εύχομαι τα καλύτερα. Φιλιά πολλά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

πουαντεριτσα μου , εισαι κουκλα με το κοντο μαλλι , και πλακα κανω μωρε θα μου επεις εσυ τι πρεπει να κανω με την εγγραφη , γιατι δεν σκαμπαζω απο αυτα, εχεις τηλ τωρα ?

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου πολυ χαιρομαι που σε γνωρισα απο κοντα και εγω και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
Να ερχεσαι καθε φορα που εχουμε συναντηση και να σε βλεπουμε και εμεις.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου σε ευχαριστω πολυ αν και δεν ειναι καλα τα πραγματα.
Δεν το πολυ λεω εδω γιατι δεν ξερει κανεις απο τους δυο τιποτα και εδω μεσα μπαινουν και κατι θειοι μου που ισως τους ξεφυγει.

πουαντερι είπε...

Το ξερω Ασπα μου με τι υφος το ειπες καλε, δεν το πηρα αλλιως.
Ξερεις και ξερω οτι εμεις οι δυο εχουμε το ιδιο χιουμορ και ετσι λεμε οτι σκεφτομαστε η μια στην αλλη χωρις προβλημα.
Οχι δεν εχω ακομη τηλ. γιατι θα μου αλλαξουν νουμερο.
Εφυγα απο την forthnet και πηγα στην wind και περιμενω να μου δωσουν αριθμο δικο τους.
Εχουμε μονο ενα στικακι που μας εδωσαν για το ιντερνετ μεχρι να γινει η συνδεση μη χε..
Φιλια πολλα και βαλε και καμμια φωτο να σε θαυμασω.
Α! για την εγγραφη αμα μπεις σε παει μονο του βημα-βημα.

Leanda είπε...

Λατρεύω αυτό! Οι φωτογραφίες είναι υπέροχο! Eυχαριστώ Μαρία μου και έχω βάλει ένα σύνδεσμο στο blog σας από το ορυχείο! Φιλάρα xxx