Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2009

Απιστευτο Νο2!!!!!!!! Απιθανες κατοικιες!!!!!!








Τ ι να πω;!
###

10 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου!

Εγώ θα πω πραγματικά απίθανα όλα αυτά, και πραγματικά τολμηροί αυτοί που κατοικούν σε τέτοια σπιτάκια.
Το τελευταίο δε, το δεντρόσπιτο, είναι πολύ χαριτωμένο.

Φιλία

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

σε καμια δε θα μπορουσα να μεινω ενας φοβος με πιανει , μονο που τις βλεπω

kiki είπε...

Ευχαρίστως έμενα στο 3ο από το τέλος και στο τελευταίο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι να πούμε κι εμείς?
Εγώ πάντως σ' αυτήν που είναι στη θάλασσα, ευχαρίστως έμενα;-)
Καλό Σου Κου:)))

Ανώνυμος είπε...

πουαντεριτσα, απιθανες ναι, αλλα σου προκαλουν και φοβο....(εμενα τουλαχιστον που φυση ειμαι φοβικο ατομο)Το βλεπω ομως και σαν εργα τεχνης....


Φιλακια Μικρη λουλου

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Καλημέρα
Φοβέρες κατοικίες και πρωτότυπες θα τολμούσα να πω!!!!!!!
Ψηφίζω την πρώτη…

olivetreegirl είπε...

Μα πού τα βρίσκεις όλα αυτά? Πάντως σε κανένα από αυτά δεν θα ήθελα να μένω, είναι λίγο τρομακτικά, έτσι δεν είναι?

big mama είπε...

Το πιο ωραίο είναι το τελευταίο! Αλλά εγώ δεν νομίζω ότι θα ήθελα να μείνω σε κανένα από αυτά.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πανέμορφα να τα βλέπεις...μόνο! Δεν θα μπορούσα να μέινω σε κάποιο. Δεν τη μπορώ την απομόνωση!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

Χρύσα είπε...

Kαλημέρα Πουαντερί!!!
Ήρθα κι από τη γειτονιά σου!!
Απίστευτα ωραίες εικόνες.