Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Ας τσιμπήσουμε κάτι!



Ειχα βρε παιδι μου κατι λιγουριτσες......ξερετε απο αυτες που αμα σε πιάσουν δεν μπορεις να κοιμηθείς
Τι να κανω η γυναίκα; λιγη μελιτζανοσαλατα σε δυο φρυγανισμένα ψωμάκια
Πειράζει;
Θα ημουν καλύτερα και με μια μπυριτσα αλλά δεν πειράζει, άλλωστε σήμερα ο καιρος μάλλον προς το φθινόπωρο μας παει!
Μου αρεσε ομως η βροχη, την χάρηκα

Αληθεια εχετε και εσεις τωρα τελευταία προβλήματα με τον blogger;
εμενα μια μου ανοιγει και μια με πεταει εξω απο την πορτα.....
τι θα γινει ρε παιδι μου;! μηπως να αλλάξουμε; να παμε αλλού;
Ασε που εδω και καιρο παρατήρησα οτι ενα λουκετακι που έβγαινε κατω δεξια στα σχόλια μεχρι πριν απο καιρο ηταν κλειδωμενο και τωρα
εδω και μερες μου το βγαζει σπασμένο και μου λεει οτι δεν εχει ασφάλεια.

Παρατήρησα ομως οτι και σε μερικες απο εσας το ιδιο βγαίνει,
ενω σε άλλες ειναι κλειστό
Νομιζω πως φταίει το ότι εχουμε βαλει αυτα τα στολίδια στις σελιδες μας.

Τελος παντων τι να πω;!
Άβυσσος το διαδίκτυο!!!!!!!!!!!!!!

*

24 σχόλια:

eirini είπε...

Τί κακούργα είσαι!!!!!!!!!!!
Βάζουν τέτοιες φωτογραφίες μια τόσο δύσκολη ώρα;;;;; Μόνο εσύ έχεις λιγούρες δηλαδή;! Άντε τώρα να βρίσκω μελιτζανοσαλάτα!!!!!!!!!!!!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα!Τι να πειράξει καλέ.Πεινασμένος κι οδοιπόρος αμαρτία ουκ έχει.Τα άλλα που λες με τον blogger ιδέα δεν έχω.Ο σύζυγος το φορτώνει συνέχεια με μπιχλιμπίδια κι αυτό δουλεύει κανονικά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άψογη σε βρίσκω, όχι σαν εμένα που ξελιγώθηκα και δε μπήκα στον πειρασμό να τσακίσω την πανακότα φράουλα!!!!!με περιμένει από το μεσημέρι στο ψυγείο αλλά εγώ αντιστέκομαι δε ξέρω για πόσο ακόμη

Lily είπε...

Καλημέρα Πουαντερί.
Εγώ πάλι έχω πρωινή ... λιγούρα. Και τρώω φρυγανιασμένο ψωμάκι με ανθότυρο.

πουαντερι είπε...

Ελα ρε Ειρηνη..........παρε κατι αλλο!


Ετσι Σταυρουλα μου γιατι μολις το εφαγα ειχα τυψεις αλλά ημουν και ικανοποιημενη.

πουαντερι είπε...

Καλα βρε ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ τα αφηνουν αυτα; Αντε παιδι μου φαε μια κουταλια, θα το βλεπεις στον υπνο σου.

πουαντερι είπε...

ΛΙΛΥ για πρωινο καλο το ανθοτυρο με λιγο μελι.......

loulou είπε...

Καλημερα σου, αληθεια πως πας με τα κιλακια? Εχουμε καιρο να αναφερθουμε στην λεξει διαιτα!! Πουαντεριτσ εγω καλα κρατω,βεβαια πρεπει ναχα ποιο πολλα απο σενα....Οσον αφορα τι λιγουρα παναθεματη παντα βραδυ σε πιανει!

πουαντερι είπε...

Δεν εχω σταματησει βεβαια την διατροφη αλλά τωρα εχουν αρχισει να πεφτουν πιο αργα τα κιλα.
Βεβαια δεν με πειραζει αφου ξερω οτι αυτα που τρωω δεν θα με παχυνουν.
Αχ αυτες οι λιγουρες........

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

σου εχωπεο χιλιες φορες να τα βγαλεις αυτα τα στολιδια , σαν περιπτερο μοιαζει το blog ...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κάποιες φορές έχω κι εγώ κάτι ψιλοπροβληματάκια με τον blogger,
Και απ' ότι ακούω και κάποιοι άλλοι φίλοι bloggers.
Αυτή τη στιγμή πάει καλά, φτου φτου μη τον ματιάσω;-)
Καλημέρα, φιλάκια!

Χελώνα είπε...

επιτέλους εσπασες το λουκετο και μπορω να σου γραφω. Τι κανετε? Πως παει η πεθερα σου?

αχτίδα είπε...

Δεν είχα πρόβλημα με όσα λες..βρε μπας και κόλλησες πάλι ιο;;;;;;
Καλά ..δεν ξαναλέω τίποτα!

elen είπε...

Λαχταριστό το μεζεδάκι σου Πουαντερί μου!! Όσο για το blogger δυο μέρες προσπαθούσα να σου αφήσω σχόλιο και δεν άνοιγε με τίποτα. Φιλιά πολλά!!!

πουαντερι είπε...

Αμαν πια θα το κλεισω κι εγω το περιπτερο...

πουαντερι είπε...

Ελενα λες να μην μας αντεχει ουτε ο blogger;

πουαντερι είπε...

Βρε χελωνα μου αληθεια βρε λες οτι δεν μπορουσες να μου γραψεις;

πουαντερι είπε...

Αχτιδα φτυστο καλεεεεεεε!

πουαντερι είπε...

Ελεν δεν ξερω τι εχει ρε γμτ.
Ακου δυο μερες;!

lila είπε...

Ωραία η μελιτζανοσαλάτα και πάνω στο φρυγανισμένο ψωμάκι,μια χαρά μεζεδάκι!
Μην νιώθεις τύψεις,ελαφρύ είναι αυτό.
Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο!

XRYSOULA είπε...

Καλησπέρα !!!
Σε φάγαμε ποια.Τόσα βραβεία,τόσες δημιουργίες ζήλια ο ένας ζήλια ο άλλος σε ματιάσαμε!!
Αντε κάνε καμιά ευχή να συνέλθει και αυτός ο χριστιανός ο blogger!
Χα χα χα φιλάκια.

πουαντερι είπε...

Ναι βρε ΛΙΛΑ μου αυτο λεω και εγω! ουτε λαδι πολυ δεν ειχε ουτε τιποτε αλλο μονο λαχανικα ψημενα.....

πουαντερι είπε...

καλα Χρυσουλα λες βρε την καταρα που εριξα να την φαω εγω; χα!χα!

Alexandra είπε...

Το σχόλιό σου εδώ που αφήνουμε το σχόλιο, τώρα το έβαλες; Τέλειο είναι!!! :) Αχ και εγώ βραδιάτικα τώρα είδα την ανάρτηση και με έπιασε και μένα λιγούρα!!! Τι μας κάνεις...